19 березня 2025 року гарант освітньої програми «Маркетинг» Мітяєва Т. Л, завідувач відділення економіки та бізнесу Болотова Т. М. та здобувачі ВСП «Харківський торговельно-економічний фаховий коледж ДТЕУ» взяли участь у заході, який проводила Українська асоціація маркетингу в рамках проекту Маркетингові інсайти: відкриті лекції від УАМ на тему: «Retention-стратегії, що працюють: від теорії до практики» в форматі ZOOM-конференції.
Спікеркою відкритої лекції була Альона Горковенко, представник компанії Marketing Team Manager OLX Ukraine and Central Asia. На лекції були розглянуті питання механізмів зменшення відтоку клієнтів та збільшення прибутку, розглянуті практичні інструменти для впровадження retention-стратегії. Спікерка розповідала про найефективніші CRM- системи для українського ринку, навчала вимірювати ефективність роботи з клієнтською базою організації.


