12 листопада 2025 року гарант освітньо-професійної програми «Маркетинг», завідувачка відділення економіки та бізнесу,канд.екон.наук, доцент Мітяєва Тетяна Леонідівна та студенти групи МР-25, МРП-24 прийняли участь в вебінарі організованому Українською Асоціаціацією Маркетингу на тему «Основи стратегічного медіапланування на прикладі реальної стратегії».
Спікером даного заходу виступив – Андрій Гуральчук, директор з досліджень та розвитку нового бізнесу в Media Systems, практик з досвідом у маркетингу з 2005 року, який поділився власним баченням, як створюються дієві медіаплани, що працюють у реальному бізнес-середовищі.
У сучасному світі інформаційного перенасичення ефективна медійна стратегія – це не просто план розміщень, а конкурентна перевага. На вебінарі була отримана можливість заглянути за лаштунки реальної стратегії однієї з провідних українських медіаагенцій – Media Systems, що понад 20 років працює на ринку рекламних послуг.
Під час вебінару здобувачі спеціальності «Маркетинг» дізналися:
з чого починається розробка стратегічного медіаплану;
які основні елементи формують ефективну стратегію;
як адаптувати підхід під конкретну категорію або бізнес-задачу;
як виглядає робоча ринкова пропозиція – з прикладом медійної стратегії;
які інструменти, метрики та підходи сьогодні застосовують в агентстві