
КАТАЄВ АнДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Викладач циклової комісії економіки, управління та адміністрування
Спеціаліст вищої категорії
Кандидат економічних наук, доцент
2020 – Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету. Спеціальність – Маркетинг, освітня кваліфікація – магістр з маркетингу
2013 – Харківський державний університет харчування та торгівлі. Спеціальність – Технології харчування, кваліфікація – інженер-технолог
2007 – присвоєно вчене звання доцента кафедри маркетингу та менеджменту зовнішньоекономічної діяльності
2005 – присуджено науковий ступінь кандидата економічних наук зі спеціальності “Демографія, економіка праці, соціальна економіка і політика” (тема дисертації “Адаптивний соціально-орієнтований маркетинг-аудит”)
1998 – Харківський державний університет. Спеціальність – Економічне і соціальне планування, кваліфікація – економіст.
1998 – Харківський інститут бізнесу та менеджменту. Спеціальність – Облік і аудит, кваліфікація – економіст.
Титульная страница любого сайта — важное средство поискового продвижения всего ресурса. Главная — единственная страница с первым уровнем вложенности, и у неё, как правило, наибольший вес.
Все внешние ссылки, контент, структура главной находятся под пристальным вниманием поисковиков. С помощью внутренних ссылок, размещенных на титульной странице, часть ее веса передается другим целевым страницам и это усиливает эффект их поискового продвижения.
Титульная страница любого сайта — важное средство поискового продвижения всего ресурса. Главная — единственная страница с первым уровнем вложенности, и у неё, как правило, наибольший вес.
Все внешние ссылки, контент, структура главной находятся под пристальным вниманием поисковиков. С помощью внутренних ссылок, размещенных на титульной странице, часть ее веса передается другим целевым страницам и это усиливает эффект их поискового продвижения.
Титульная страница любого сайта — важное средство поискового продвижения всего ресурса. Главная — единственная страница с первым уровнем вложенности, и у неё, как правило, наибольший вес.
Все внешние ссылки, контент, структура главной находятся под пристальным вниманием поисковиков. С помощью внутренних ссылок, размещенных на титульной странице, часть ее веса передается другим целевым страницам и это усиливает эффект их поискового продвижения.