
27 березня 2025 здобувачі освіти за спеціальністю 181 Харчові технології та 075 Маркетинг мали цікаву зустріч з представниками Української торговельної мережі продовольчих супермаркетів «Сільпо».
«Сільпо» – одна з провідних мереж українського продовольчого рітейлу, що об’єднує близько 300 супермаркетів. Перші п’ять магазинів було відкрито у 2001 році, а вже наприкінці 2002-го їх налічувалося 23. У 2005 році мережа зросла до 81 супермаркету і фактично закріпила за собою статус одного з лідерів ринку.
Сьогодні «Сільпо» має власні харчові виробництва: випічку та хліб, салати, готові м’ясні, рибні й круп’яні страви, соки, смузі та багато іншого. Саме широкий асортимент свіжої продукції приваблює покупців і формує їхню лояльність до мережі», – зазначають представники компанії.
